Hej!





Oh, if my voice could reach back through the past
I'd whisper in your ear,
Oh darling I wish you were here!


Sitter i sängen och tycker lite synd om mig själv för att jag är sjuk. Har blivit jätte förkyld över natten.
Ska nog ta och lägga mig nu : ) Repa och mysa med Lovisa, Tilda, Veronica och Theres imorgon! Blir säkert roligt!
Har varit i Kalix och hälsat på Simon också! Var jätte roligt ;D Vi såg en film som heter "Wicker park"
den var jättebra och sorlig :) Ni borde se den! Juste, ska nog köpa en ny gitarr imorgon också ;)
Nu ska jag kuta ut och ta ett bloss sen blir det sängen!


KRAAAM!

Kom på en annan sak också...när jag jobbat klart i Kiruna alltså 17/1-2010 så ska jag flytta hemifrån! :D GLAD!
Och då vill jag köpa en kissemiss som ska se ut som katten som jag har på bild här nedanför. :) Puss!





Ahw! Blir helt kär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0