Hejhejhemsktmyckethej!

Sitter hos papi och väntar på att maten ska bli done! Var nyss med Linda på coop och handlade lite saker!
Natten till idag har varit världens mysigaste! Sov med MIN nya vovve Jinna <3 Hon är så jääääävla söt! Försöker lära henne lite vett och etikett! Hon kommer från en kennel i Frankrike så hon kan inte ens sitt och hon är inte helt rumsren än. Men det kommer nog snart. Hon låg på min arm och sov hela natten :) Jättemys! Vaknade halv 12 också! Helt otroligt! ;D Hela dagen har varit bra. Städade hela köket här hemma och sen var jag barnvakt i några timmar...lekte med skitungen Liam : ) Sen såg jag att jag hade blivit erbjuden 3 lägenheter också! :D Tackade "Ja" till två av dem. De var 5 andra som också kan få lägenheterna så jag hoppas hoppas hoppas att jag får en av dem i alla fall! : ) Funderar på att sova hos mommo och moffa inatt så man får lite lugn och ro...alla har åkt därifrån nu så det är bara mommo och moffa hemma. Så jag går nog dit och sover efter jag ätit. Här är det hundar som skäller och Liam som skriker så jag behöver lite tystnad. Nu är mina lediga dagar över så jag börjar jobba imorgon, jobbar från 19:00 till typ 07:00 ifall det är mycket folk. Kommer vara död på nyårsdagen när jag också jobbar natt. Jag jobbar i alla fall med Anneli så det är nog lugnt! Nu ska jag gå och käka.

Pusspuss!



Jinna :)



SkitLiam :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0