Pussis!♥



Har haft världens jobbigaste natt! Ni vet då när man vaknar hela tiden och måste tvinga sig själv att somna om igen..
Vaknade en gång vid åtta och tänkte stiga upp men undrade vad fan jag skulle göra vaken då, så jag tvingade mig själv att somna om igen...och sov till toooooolv :D Små sms:ade lite med massa innan jag klev upp. Sen skrev snyggmats och bad mig ringa. Ringde upp och pratade med honom i 20 minuter! :D Blev förjävla dyrt men de var de värt! Kommer vara glad hela dagen nu :) Saknar honom! ;/ Ikväll har Sandra inflyttningsfest så jag ska dit och mysa :) Lär väl bli bögbränna ikväll också...hatar stället! Men men nu ska jag börja söka upp vilka kläder jag ska ha osv...tror det blir min nya skjorta, ett linne och leggins :)


Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0