Tjabba!







Igår blev det att dricka lite i alla fall. Var faktiskt väldigt roligt. Jag och Sandra var hemma hos henne och sen kom Simon dit. Efter en stund kom Kibba, Oskar, Niklas. Sen kom några fler osv.
De slutade på bränna som vanligt (var dock INTE där i fredags!) blev bjuden på massa olika drinkar och cider...borde nog inte druckit så mycket som jag gjorde men skitsamma! Jag, Anton, och Kibba gick på frasses och åt en varsin burgare. Fritöserna var trasiga så vi fick inga strips! När vi satt och åt kom Simon och visade oss hans nya husdjur... Simon hade "hittat" en uppstoppad ekorre som han tog med sig på middag. Hahahaha! De var de roligaste jag varit med om när han tog upp den från en systembolagetpåse! Har lite foton på kraken som jag lägger upp lite längre ner.
Jag har inte gjort någonting på hela dan...duschat, varit ute med hunden. Just nu halvligger jag i sängen och ser "Jakten på lycka". Har sett den förut och då minns jag att jag började lipa! Hade tänkt åka på äventyr imorgon :)
Hade tänkt att jag skulle åka till Kalix och hitta på massa bus! Puss! Men men... nu ska jag nog sova så jag kan vakna tidigt imorgon och städa klart mitt rum!

PUSS!



Hahaha! Så himla söt!



Stackaren ser så glad ut!



Gosade lite med han :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0