Trallala! :)

 

Just nu sitter jag hemma hos mommo och moffa och kikar på lite olika kissekatter! :)
Blir nog att köpa en liten sötis när jag flyttar hemifrån eftersom jag inte får ta med min gohund:/
Har jobbar heeeeela dagen 09:30 till 17:00. Mommo kom och hämtade mig från jobbet (puss till henne!) åkte direkt till coop och köte lite mat. Sen for vi hem och JAG, Elin Johansson Backström lagade maten och det var GOTT! :D Mihi! Nu är jag jättemätt och tröttis så jag måste kuta runt i huset för att inte somna! Jag längtar tills torsdag så jag får åka heeeeeem till Boden och mysa! Min lillebror Kevin fyller år på söndag så jag måste köpa något fint till honom...men vad ska jag köpa? ungen har ju redan i princip allt! Bortskämda snorisunge! :)
Kanske jag köper han ett par kallingar ;) Min andra bror Liam fyller år samma dag som Kevin men han hinner jag fira när jag kommer tillbaka till Kiruna :) Jag åker i alla fall tillbaka till Kiruna den 22/12 klockan 10:41 :S Jobbigt! Och stannar här över julen, nyår och kanske ända tills 17/1! Kommer bli ganska roligt/jobbigt eftersom jag ska bo hemma hos pappa och vi ska få två valpkullar! :) Kommer aldrig kunna sälja bort alla bäbisar! Vi ska få jack russel och dobermannvalpisar! Så om ni är sugna så är de bara att slå en pling! : ) Sen har jag ju "pyttebror" som jag kallar honom min yngsta lillebror Liam. Det kommer bli en jul med bäbisar med och utan hår i år! Nu ska jag nog slänga mig på soffan och försöka att inte somna!

KYSSAR!



Puss!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0