Ah tja!

Jag är så sjukt trött! Somnade vid 4-5 och sov till TRE! Fick världens panik när jag vaknade! Jag önskar att jag var trött på kvällen och pigg på morgonen! :) Allt hade blivit mycket enklare då! Jag har faktiskt ingen aning vad jag ska hitta på idag... blir väl att städa lite i mitt rum somvanligt. Har hela soffan full med kläder... vikte alla kläder när jag städade i måndags men med min förmåga att stöka ner så är mitt rum redan ett "bombnedslag". Längtar i alla fall till helgen/imorgon för då åker heeeela min familj till Kiruna och jag får hela huset för mig själv! :D Tycker egentligen inte om att vara ensam hemma för jag är så mesig och tror att det ska komma massa "spöken" och ta mig! Jag får väl ligga vaken hela helgen och lipa! :) Det löser nog sig :) Jag vill hitta ny BRA musik som jag kan poppa i mitt rum!
Jag ska också börja skriva en önskelista :) Den kommer bli låååång! Fast jag ska nog önska mig mest pengar så jag har råd att fly landet i slutet av februari. Nog för att det jag tjänar i december och januari lär räcka gott och väl! :D Men men nu ringde Niklas och vi kom fram till att vi skulle våldgästa goaste Sandra! Så nu ska jag gå och fixa till mitt face och sen ska jag kuta ut med hunden. Skynda skynda!!!

Pusspuss!

Bjuder på ett foto från i sommras! Jag och Sandra håller på att cykla in till stan för att fira min student efter att ha varit hemma hos mig och fikat! :) Ljuva tider! Haha!


Kommentarer
Postat av: sandra

du å jag på sommarn ere bäästa!:)

2009-11-28 @ 16:32:06
URL: http://sanlin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0