As the snow flies...






Ligger i mitt mörka underbart varma rum och lyssnar musik...självklart bara mysig musik nu innan man ska sova.
Har jobbat hela dagen med feber till och med :/ Men det gick vägen! Mår faktiskt hyfsat bra nu så jag kan nog jobba imorgon också! Behöver verkligen jobba så mycket som jag får nu! Så våra drömplaner kan besannas!
Jag ska jobba till onsdag eller torsdag nästa vecka och sen är jag ledig till 13:e december och då jobbar jag resten december  till 18:e januari sen ska jag snabba mig med körkortet och sen sticker vi! Men vart är hemligt! ;D
Imorgon fyller min pappa år! :) Tror han blir 37 år...gammelgubben :) Tss! Idag var min mommo jätte snäll och köpte en almenacka till mig så jag kan skriva upp mitt schema i den och så köpte hon massa annat så jag skulle kunna göra pappas present :) Puss till mommo!
Det bästa som hände på hela dagen var när Mats ringde och vrålade från Australien! ;D Gjorde min dag! :))
Myste lite hemma hos mommo och moffa efter jobbet <3 Sen skjutade mommo mig och min packning till papi.
Börjar halv 10 imorgon och jag måste GÅ till jobbet...Kiruna är typ en enda stor uppförsbacke/nerförsbacke beror på vart man ska! Men när jag ska till jobbet går jag uppåt! :( Jag som är lat och sjuk! Mommo hämtar mig efter jobbet i alla fall ;D Precis NU är klockan 01:05 och jag funderar på att stänga av datorn och sova...är inte så jätte trött men jag tror nog att jag kan somna i alla fall. Ska bara gå och röka en snabbis i köket och se efter vad jag ska äta till frukost imorgon. Fast jag ska nog prata med Simon en stund till för det var så längesedan :)
Han är ju somsagt min bästis på internet. Haha! :D
JUST DET! JAG VAR TVUNGEN ATT LADDA HEM NYA MSN IDAG! USCH!!!!! :( Lär nog mig att tycka om den till slut men just nu är den inte vacker i mina ögon.

Jaja, nu är det slut bloggat för idag! : )

Kyss! Miss u Mask! Mihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0