...It's been five nights since I held your hand

Heeeej!

Jag är jätte trött och sjuk :/ Resan till Kiruna gjorde det inte bättre heller! När vi kom till Gällivare så var det en brud som ropade i högtalarna och sa "Tyvärr så är det ett tåg i vårat "körfält" som har gått sönder mellan Kiruna och Gällivare så vi måste vänta tills dem har lagat det...blablabla! Kan ta flera timmar..." Sen efter ett tag ropade en gubbe i högtalarna " Det står en buss ute vid vägen som ska till Kiruna så dem som vill kan ta den till Kiruna" Alla kutade ut till bussen...alla fick inte plats (jag var en av dem) så vi fick vänta på en andra buss tog väl en halvtimme...tur att jag hade feber så jag frös inte så mycket. Sen tog det en jävla tid att få in alla i bussen! Nåväl när alla satt på sina platser och bussen började rulla så var det en tant och en gubbe bakom mig som satt och diskuterade sina tidigare resor blablabla...tanten var så jävla jobbig att lyssna på så jag hade bara lust att vända mig om och slå henne på käften så att löständerna flög sin kos! Ursäkta! Inte nog med det så var de en mamma och hennes två små barn som satt på bussen och dem där ungarna...de slutade inte gnälla,lipa,skrika,gola,grymta,skälla vad fan hur dem nu lät! ALLTSÅ jag satt där på min plats sjuk som satan och kunde knappt lyssna på mina egna andetag för det gjorde ont i huvudet av ljudet. Och så börjar en typ 2 år skrika som en stucken gris! Jag höll på att avlida!  Framme i Kiruna kom mommo och hämtade mig :) Sen åkte vi hem till mommo och moffa, jag fick massa fika som vanligt :) Hon tror typ att jag inte äter! Haha! Mommo hade dessutom köpt massa halstabletter, ipren, hostmedicin, nässpray och sånt så jag blev väldigt lycklig! Kanske klarar mig hela dagen imorgon :D Hoppas!

Jaja, ska väl sova nu. Niklas höll mig vaken till fem på morgonen igår så ska nog försöka att somna lite tidigare idag! :) Funderar på om jag kan gå ut och röka eller om hunden börjar skälla... äsch det gör nog ingenting :)

Pussis! <3

Jag vill inte sova ensam inatt ;/ Saknar Nikita.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0