...när långa nätter inte blir som man vill

Idag hade jag min andra körlektion, gick underbart bra igen ;D
Var lite tungt att stiga upp kvart i sju men det var värt det! Sen var jag duktig och fyllde på mitt busskort sen tog jag bussen hem...på bussen höll jag på att dö av min hostelihosta! Alla måste trott att jag hade svinan ;D Tss!
Såg lite television och sånt där en stund sen gick jag till datorn och såg att Mats skrivit att han levde så då blev jag glad ;) Fixade mig lite och for in till stan igen för att småfika med Lovisa och Theres...Mysigt var det!
Nu har vi även smidit hemliga framtidsplaner :D;D:D LÄNGTAR SÅ ATT JAG DÖR!!!!!;D Theres måste bara fixa en sak och sen är allt klart! ;) Kanske berättar i januari om våran hemlighet! Om jag kan hålla mig så länge?!
Pratade även lite med Fanny på Hanssons hon gjorde min goda choklad/kaffe med grädde grejs :) Minns inte vad den hette :b Efter några timmar av tisslande och tasslande så åkte jag och Theres hem till hennes lägenhet och hämtade mina grejs som jag lämnat där i lördags sen skjutsade hon hem mig snäll som hon är :D Puss!
Just nu är jag hemma med Kewk och Fellan (mina "små"syskon) Kevin sitter och spelar tv-spel som vanligt och Felicia bakade nyss (hon är min 2:a mamma) Haha!
Har på mig en grå kofta som släpper jätte mycket "hår"? :D Ser ut som att jag haft en katt i famnen eller något liknande! Just det! Imorgon drar jag till Giron/Kiruna! Ska arbeta lite...kommer bli skönt som bara den! ;D Har saknat att jobba! Ville inte åka till Abisko och jobba för då var jag tvungen att sova i spökhuset helt själv igen! Så då var min helt underbara chef snäll och bytte med mig så jag fick jobba i Kiruna och hon ska jobba i Abisko ;D Puss till Mona!
Jag är ledig imorgon så jag ska väl bara ta det lungt hemma hos pappa och förhoppningsvis få se my bro! Min pyttebror (den yngsta) :) Tror inte jag sett honom sen augusti :s
Jaja, nu ska jag väl gå och se vad mina syskon har för sig.

Saknar dig jätte jätte mycket!

Pusspuss!



Pepparkaka på halloween :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0