Ah tja!

Har inte haft tid att skriva riktigt..
Nu har jag i alla fall färgat håret...blev väl inte helnöjd men det duger : )

Onsdag 7/10

Vaknade klockan sex på morgonen var typ sjukt dåligt väder ute.
Somnade om till kvart i åtta och då kom mamma och väckte mig för en gubbe skulle komma och värdera vårat hus så jag var tvungen att städa klart mitt rum :s
Sen vid tolv for jag in till stan och mötte upp Lovisa, hade jätte dåliga skor för det kassa vädret så jag blev alldeles blöt och kall :( Sen gick vi mot Hanssons och där stod Tilda. Och till sist kom Veronica.
Var typ på Hanssons i flera timmar : ) Snackade om allt mellan himmel och jord :)
Sen gick vi till Coop och köpte en HELJÄVLAKLADDKAKA! :) Mums!
Åkte till Lovvan och käkade upp den där! Sen körde Lovisa cribs för oss : )
Pussades lite med Sniff (Lovisas Kanin/hund) Efter ett tag åkte jag och Veronica hem och på vägen till bussen höll jag på att bli överkörd! Men Spånet (Veronica) räddade mig! ;D
När jag satt på bussen på väg hem skrev Sandra sms åt mig och frågade om jag var på att festa, det var jag ABSOLUT! :) Så direkt jag kom hem började jag göra mig iordning och sen skjutsade min storebror in mig till stan.
Mötte Robin och Sandra utanför henne och sen for vi till Robin och började dricka : )
Både jag och Sickan spillde öl på Robins matta så jag kan tänka mig att det inte luktar så gott på den nu.
Nåväl efter en stund for vi till Bränna där det typ inte var en enda själ!
Efter en liten stund kom Christian och Fredrik dit också. När det stängde skjutsade Robin hem mig.

Torsdag 8/10

BAKISBAKISBAKIS! Vaknade klockan åtta! Mådde helvete och låg och lipade i sängen. (Var rätt åt mig)
Gick upp och drack oboy! Somnade om till elva. Vid tolv frågade Sandra om vi skulle käka på dagoberts. Jag var på som fan! Åkte in till stan och mötte Sandra och Maja. Gick och käkade, gick på stan en sväng och köpte massa onödiga saker somvanligt! Träffade Moa, köpte lite mer. Sen gick jag och Sandrus till hennes brorsa och Angelika : ) Kikade på deras bebis, Isolde! :) Skitsöt! Deras andra barn Anton var jätte blyg för mig så han kutade in på sitt rum och stannade där tills jag typ åkt hem :b Mamma kom och hämtade mig och sen var jag barnvakt. Höll också på att frysa ihjäl när jag var ute med hunden! Satans Norrland! Sen kom Mats och hämtade mig. Åkte till honom och såg tv.

Fredag 9/10


Vaknade vid elva och sen gick jag hem :b
Ska städa mitt rum somvanligt och sen ska jag duscha!
Ikväll blir det nog idolhäng och äta massa gott!

Puss!


Så här blev resultaten!


Lovisa på Hanssons


Tilda och Veronica hos Lovisa :)


AAAH! Mums!


Dåliga skor i dåligt väder!


Sickan och Bellan!


Robin och Sandra



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0