Rawr!

Vaknade precis av en mardröm! Drömde att jag och någon skulle gå till bankomaten och hämta ut pengar
och så gick det inte och när jag fick kvittot så stod det att jag bara hade sju kronor kvar på kontot!
Haha! Vaknade med ett ryck, slog på datorn och loggade in på internetbanken och såg att det BARA var en dröm!
ÖVERLYCKLIG! Nu kanske jag ska börja tänka på den där drömmen innan jag spenderar nå mer pengar!
Det blir inga fler spontana utomlandsresor i alla fall!

Jag är fortfarande trött...somnade vid typ fyra inatt.
Hade väääääärldens roligaste telefonsamtal med Niklas! ;D Jag har träningsvärk i magen nu för att jag skrattade
så himla mycket :)
Sen somnade jag till Gossip Girl :)

Mitt rum ser fortfarande förjävligt ut och det gör mitt hår också!
Orkade inte göra ett skit igår!
Men ska väl springa upp och äta något nu och sen ska jag sätta igång!
Skriver mer ikväll!

Pussis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0