Åh! Elin är kär!

Alltså sötaste gobitarna jag hängde med nyss! Höll nästan på att börja lipa när jag skulle gå...vet ju inte ifall jag hinner träffa dem igen :/ fan, jag borde snott med mig en! Var jätte tomt utan Urasie...saknar honom. <3 Döpte valparna också! Flickorna fick heta, Glänsa och Yrla-Virvla. Pojkarna fick heta, Masse, Bosse, Olle, Tottis och Knoddis ;) Har självklart en baktanke bakom varje namn. Men jag bloggar från mobilen så orkar inte skriva så mycket. Imorgon 09.31 drar jag till Abisko...hinner kanske blogga en snabbis innan jag sticker! sen kommer jag kanske inte kunna blogga på en eller två veckor. Menmen, nu ska jag sova! puss och godnatt! Lägger upp en bild på småttingarna...fast den lär ju komma ovanför detta inlägg! smart! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0