HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ ;D



Jag ber om ursäkt för att jag inte har uppdaterat på aslänge! Men jag har ju varit i Abisko tills i fredags och sen kom jag hem till Boden i lördags och då var det utgång sen i söndags tog jag och massa andra det bara piano hemma hos Niklas!  I måndags och igår har jag bara packat och flyttat så jag har tyvärr inte hunnit skriva ett skit!

Nu när jag har flyttat så har jag inget internet hemma så jag kommer inte kunna blogga så ofta som jag hade velat! Menmen jag ska kirra internet så fort  jag kan! :)

Just nu är jag hemma (alltså hos mamma och dem) har lånat systers dator :)

Ska slå en pling till Sandra nu och fråga om hon vill gå och handla med mig på Coop! :)


Skriver igen så fort jag får möjlighet!
Och snart kommer det upp ett videoinlägg också!

Pussselipussspuss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0