Japp! En dag till!


Konsumerar ännu en dag!

Blev rätt så jävla rock n roll igår! Fast Elin blev sjukt trött och drog hem...piggnade till och drog ut igen! :)

Nu sitter jag hemma hos Sandra och dricker men det går segt som fasiken! Funderar på om man skulle hem till Södra och slänga sig på soffan och se TV istället?! Får se hur jag känner om en timme. Är hyfsat trött och bakis!

Menmen nu ska jag forsätta att försöka få i mig min cider så kanske jag blir lite mer party!

En viss man har dragit till Thailand nu... jag oroar mig lite eftersom det är en gnutta krig där borta!
Om det nu går bra så är det bara 39 dagar kvar! ;D

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Lilla syster :)

Masse måste ju komma hem nu !<3

2010-04-25 @ 21:23:59
URL: http://fellanbeellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0