Minst 10 vuxenpoäng på en dag!


Jag är så jävla ball fast jag börjar bli HALVvuxen så jag tror/vet att jag kommer bli en awesome pensionär! :)

Jag är hemma hos mamma och dem i Södra just nu. Har varit här hela dagen nästan. Mamma är på kurs i Stockholm så jag måste vara hemma och hjälpa till med småsyskonen lite. Har lagat jättegod mat idag och sen har jag hjälpt lillebror med sina läxor plus att jag har tvättat! Känner mig mycket duktig!

Ska nog åka hem till lägenheten snart...ikväll ska jag bara ta det så jääävla lugnt som det bara går! Känner mig en gnutta sliten efter torsdagens, fredagens och lördagens partyrier! Så jag tror nog att jag tar med mig lite filmer härifrån och slår på en av dem sen slänger jag mig i min underbara säng och somnar!

I går så hade jag jätteroligt trots att jag mådde skit! Vaknade vid 8 på morgonen hade några sovkompisar så det var sjuuuukt varmt i läggan! Hoppade in i duschen och var nära att pytta ett antal gånger! Sen när alla vaknat till och klätt på sig så drog vi till Opalen och åt brunch! Kom lite fler människor dit och sen gick vi hem till Niklas och såg på "Avatar" den var bara Okej! Hade mycket höga förväntningar på den filmen men den var absolut inte så bra som jag trott! Jag älskar ju färger och sånt där så därför var den ändå rolig att se på :)
När vi checkat klart filmen så kom Kibba och hämtade oss och så åkte vi till Max...jag mådde skit just då så jag orkade inte äta. Bestämde oss för att vara gamla och spelade bingolotto! Spelade hemma hos Kibba...alla vann hur mycket som helst!!! Eller inte! Sen ville vi vara lite hurtiga och spelade fotboll tills det blev mörkt då gick vi hem till Sandra och svammlade lite tills alla blev för trötta och åkte hem. Jag höll på att dö när jag klev in genom dörren för att det var så JÄVLA STÖKIGT! Så jag städade till 5 på morgonen....var ljust när jag la mig i sängen så jag kunde inte somna innan klockan 6 då jag däckade!
Hann med rätt mycket för att vara en bakissöndag! :)

Nu ska jag hänga upp tvätt och sen fråga Danne/"pappa" om han orkar skjutsa hem mig till lägenheten :)

Jag känner att jagbehöver någon att bo med!
Känner mig så ensam i lägenheten när det bara är jag och Berit (min fågel) :/

Så...om någon vill bo med mig tills juni så är ni välkomna! :)

Pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0