STRESSAD!



Har inte packat ner allt jag ska än....! Tänkte att jag var tvungen att prioritera att blogga eftersom jag kanske inte kommer kunna göra det nu på 1-2 veckor..."Saaaay fuck!" Haha! Oh snap, vad har jag bråttom! Mommo kommer och hämtar mig om 20 min. 

Hörde just att tåget är försenat...TYP 40 min! Kommer kanske komma försent till jobbet då! Men det kan ju inte hjälpas...:s Jävla tåghelvete! Eller man kanske ska skylla på det "underkyldaregnet"? 

Aja, jag hinner inte skriva nå mer...ska packa ner allting mommo köpte åt mig igår.. Sötmommis!  KUL, att jag fått två feta jävla finnar i fejjan! Kan säga att det verkligen inte går att undgå heller! :) Hahah! Aja, shit happens when you partey naked! Fick presenter av mommis och moffis igår också från när dem varit och härjat i Thai. Fick 3 jättefina armband, 1 halsband och massa snäckor som jag bad mommo plocka! :) TACK!

Nu ringde mommo och sa att det inte stod att tåget var late!? Jaha! Då måste jag alltså kuta iväg nu!


Visst var valparna söta?!

Later? Ja, vi får se hur det ser ut med internet där uppe!
Annars hörs vi när jag tagit mig tillbaka till säker mark! PUUUUUUSSSSSSSS!

GLAD PÅSK BTW! :) <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0