Pusssssss!


Jobb...jobb...jobb! LOVE IT!

Äntligen känner jag mig nödvändig och duktig! Mår mycket bättre när jag gör någonting vettigt! :)
Och det bästa med mitt arbete är att man oftast blir uppskattad och får massa komplimanger för det man gör!
Jag trivs superbra och har massa trevliga och hjälpsamma arbetskamrater! AWESOME!

Har dåligt
samvete för att jag inte bloggat på länge....förlåt!

Min älskling har fått cancer... :/ Var hos veterinären i fredags med Ginna och Veronica och då så blev hon undersökt och röntgad...som tur var hade hon inga tumörer i lungorna för då skulle vi varit tvungen att avliva henne direkt. Men nu på fredag ska hon opereras och först efter dem undersökt tumörerna så kan dem fastställa ifall de var godartad eller elakartad. Kommer grina ihjäl mig ifall hon dör!!! :'/ Märks inte ens på henne att hon är sjuk...hoppas på att det är för att cancern är ofarlig!
Ni får hålla tummarna för henne!

Är hemma i Södra nu för att jag ska umgås med Ginniepig så mycket som möjligt ifall det värsta skulle hända...

Nu ska jag kila och fixa tvätten och sen duscha!

Pusspuss!



Mitt hjärta! :)


Kommentarer
Postat av: Caroline

Vart är det du jobbar? :) Tråkigt med hunden, hoppas att det går bra!

2010-08-23 @ 20:39:01
URL: http://idacarolineelisabeth.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag jobbar åt hemtjänsten :) Ja, känns jättehemskt :(

2010-08-25 @ 16:21:59
Postat av: Caroline

Ahaa okej :) Det förstår jag :( Kommer säkert gå bra :)

2010-08-25 @ 17:29:37
URL: http://idacarolineelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0