BLODPUDDING ELLER PEPPARKAKOR TILL LUNCH?

...PEPPISAR!

Gillar inte blodpudding egentligen men det är nyttigt och framförallt billigt!
Det VÄRSTA jag vet i mat-väg är potatisburgare och lever! USCH FY!

Körlektionen gick bra! :) Jag var lite tröttis med piggnade till när jag gick till körskolan i -20. Brrr!

Ska hem till Södra nu på en stund och vara med Kevin. Sen kanske jag och Mats åker hem till hans föräldrar och hälsar på...hans bror, Martin är hemma nu över jul. Han jobbar som soldat i Kosovo annars. Mats har blivit lite sjuk igen så vi får se om vi orkar. Annars blir det att åka hem och pynta granen! ;D

Nu ska jag pussas med Kerstin en stund! :)

Pusspuss!



ÅÅÅÅH VAD JAG ÖNSKAR MIG EN SÅN I JULKLAPP! :) Måste ju ha någonting som värmer mig i vinter när Mats drar till Thailand 26/12.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0