Det gör ont...

när jag ser sånt här. http://www.mondoblog.se/help

Önskar att jag hade ett enormt hus och oändligt med pengar så jag kunde ta hem alla djur som inte har något hem och lämnats ensamma på grund av att deras ägare inte vill ha dem längre. Blir så himla sårad!

Har dåligt samvete för att jag inte varit hemma i Södra och hälsat på Ginna och Nikita...så idag ska jag åka dit och umgås med dem! ♥ Vill bara vara där just nu och pussa på dem båda i flera timmar! PUSS!
Någon dag ska jag presentera Kerstin för Ginne och Kita :) Får se hur det går! Ginna verkar inte vara allt förtjust i kissekatter...och ja, Nikita skulle väl tro att Kerstin var hennes bäbis och adoptera henne. Kerstin vet jag absolut inte hur hon skulle reagera.. Hon försöker ju komma åt stackars Berit hela tiden men elaka Berit sitter säkert på den högsta platsen i lägenheten och skriker. Fiskarna är ju säkra i sin lilla håla så dem och Kärran brukar pola med varandra genom glasrutan.

Solen skiner och fåglarna kvittrar...eller plogbilen brummar nedanför balkongen. Ska ta en dusch nu och sen får jag se vilken tid jag kilar till Södra. Undrar om jag ens känner igen huset nå mer...får väl se hur mycket dem byggt om. Blir spännande! :)

Pusspuss!

Tänkte lägga upp foton på alla "mina" djur!
Naomi och Orangina (dobermann) och Göta (fransk bulldog) bor hos pappa.





Sen har vi Gizmo och Urasie i himlen.


Hade ingen bild på våra fiskar.

Sen har jag haft två underbara marsvin som jag tyvärr tvungen att sälja för att jag inte hade råd att betala dem ensam.

Gunnel och Gördis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0