JAG VILL VARA RIK!


Jag vill verkligen vara rik som FAN! Riktigt snuskigt rik...så att jag kan elda upp hundra tuss hux flux liksom Guddan! Ja, ni fattar! Så rik så att jag kan köpa vad fasiken jag vill! Hade velat ha en systemkamera FETT jävla mycket! Och varför inte ett hus i Dubai nu under kalla vinterdagar. Typ skriva i bloggen ba "Ja, nu äre jö cirka -15 ute och jag är jäääävligt less på kylan så jag tar mitt privatplan och sticker till stugan i Dubai över helgen!" HUR soft hade inte de vart?!

Så nu tycker jag att alla i hela Sverige eller varför inte hela VÄRLDEN kan börja läsa min blogg så jag kan bli rik! Hade ju inte tänkt att jag skulle kunna bli rik på att vara vikarie i hemtjänsten direkt! HAHA! (grinar inombords) Min blogg är ju hur sweet som helst! OCH jag är ju svinrolig och rätt söt?! Heh...
Jag lovar att om jag blir rik så ska jag bjuda er alla på fika hemma hos mig! På direkten! :)

Jag är så sjukt övertrött! Har inte sovit på hela natten IGEN! Försöker ju vända på dygnet men det går ju för helvete inte! Jag behöver piller eller nå! Ge hit nå starkt! Haha! Just det! Kom att tänka på att "det går rykten" om att en av mina kompisar håller på med droger!!! HAHAHAHAH! Och det roligaste är att det är människor i 50-års åldern som håller på att snacka om det! Så hennes pappa skulle ta ett snack med henne :) Lycka till min vän!

Jag är faktiskt rätt stolt över mig själv för att jag ALDRIG NÅGONSIN har testat någon drog. Eller har ju druckit alkohol, rökt VANLIGA cigaretter och snusat. Men INGET annat! Sen har jag ju några vänner som aldrig heller testat något till exempel Sandra. Vi är väldigt duktiga med tanke på hur vanligt det är nu förtiden...tyvärr!

Idag ska jag vara "barnvakt" till min lillebror Kevin och hans kompis Martin så jag ska åka hem till Södra en sväng idag tills mamma och Felicia kommer hem. Ska fråga om jag får en liten slant av mamma så jag kan köpa en present till min älskling. Min Mats fyller år på onsdag och jag är PANK! Helt bajspruttpank! Och jag får inga pengar förrän 27 december! HATA! Men då får jag lite mer pengar än i november kunde nästan inte jobba alls i oktober på grund av sjukdom. Men så klart kan jag ju fira min babe fast jag inte har några pengar, TROR han älskar mig nästan lika mycket i alla fall (?) :) Puss! Han ska i alla fall få en liten suprise på morgonen!

OM NI INTE LÄST MIN BLOGG TIDIGARE IDAG SÅ LYSSNA PÅ KLIPPET I INLÄGGET HÄR UNDER! :)


Jag målade naglarna idag...ville göra någonting juligt så jag överskattade min förmåga och gjorde                  "polka-grisnaglar" röd/vit-randiga! Var dock INTE så lätt som jag trodde så...det slutade med att min vän aceton kom och hälsade på och åtgärdade eländet! Nu hade jag tänkt att måla naglarna igen men denna gång får det bli enfärgat. Kanske en mörkare blå färg...hade rätt nyss rött så det blir det inte. Och innan "polka-incidenten" hade jag en liten blandat glitterfärg på naglarna. Får bli mörkblått!

Nu ska jag duscha, måla naglarna och sen fixa mig lite innan jag sätter mig på bussen mot Södra!

Puss och hej söta chej! :)



På tal om ingenting så ska jag tatuera denna sötsak på foten. Hade ju en tid bokad men var tvungen att avboka den tiden. Så det blir väl att göra denna om någon månad. Dålig bild men skitsamma!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0