Brr!



Det är för jäkla kallt ute hela tiden! Får ju hjärnfrys när man är ute och går till och med! Helt sinnessjukt!

Har haft en väldigt jobbig natt! Ginna har hoppat i min säng och valparna har gnällt! Ginna har velat gå ut femhundra gånger, valparna har gnällt ännu mera! Dem andra hundarna har skällt och Liam har lipat...! Fyfan!
Sov först bara 1½ timme innan pappa kom och väckte mig klockan 06:00! "Kom och se hockey" sa han! OOOH! Jävlar vad jag hade lust att se hockey just då! NEJ! Men jag hade inget val för papi skulle skjutsa Linda till jobbet så jag var tvungen att agera barnvakt! Fyfan igen! Mamma har rätt...jag svär väldigt mycket! Men i alla fall...när pappa kom hem igen var jag sjukt trött och vid 9 fick jag gå och lägga mig igen. "Sov" (blev väckt av hundarna hela tiden) till typ två...sen kom pappa och väckte mig igen för han skulle hämta Linda från jobbet och sen göra nå annat så jag var tvungen att vara barnvakt igen. Har alltså lekt med lillebror hela dagen, städat, tagit hand om alla hundar, lekt och sjungit med Liam ännu mera, städat jättemycket mera och slagits med pappa. Så jag är helt slut nu! Att ett litet barn kan ta alla ens krafter! När Liam blev trött och grinig orkade jag inte nå mer så då gick jag och köpte snus! Hade himlans stor lust att gå till mommo och sova men kom på att jag inte hade med min mobil så jag struntade i det. Känner mig så "naken" utan mobilen. Man tror ju alltid att ALLA försöker få tag i en när man inte har med den och sen när man "får" tillbaka den så är det inte en enda som ringt eller skrivit. :) Aja, ska sova hos mommi och moffis imorgon i alla fall...går nog dit direkt jag vaknar. Tar nog med alla mina saker dit också så jag kan sova där tills jag åker hem till Boden. Mommo och moffa tycker bara att det är roligt när jag stormar in och gastar! Dem säger att det alltid känns så tomt och tyst när jag åker! Känns bra att det finns några som uppskattar mig :)

Nu har jag nog slut på ord...

Känner att det är en kväll som passar för parodier på youtube! ; )

Pussis!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0