Fortfarande vaken?!

Ska sova strax! Ville bara göra någonting onödigt innan! :)

Hur bor du: I ett litet rum hemma hos mamma och "pappa" :)

Brukar du komma i tid: Till viktiga saker JA! Men annars är jag rätt dålig på det om jag ska vara någonstans på morgonen!

Hur lång är du: 168 cm

Kan du laga mat: Klart jag kan! Är ju bara att "schteka" ihop nå!

Vad jobbar du med/pluggar du: Jag jobbar på en restaurang i Kiruna då och då. (Hoppas att jag får jobbet jag sökt nu!)

Vad har du på dig just nu: Jag har på mig jeansleggins och en lång kofta!

Har du någon fobi: Jag gillar inte fjärilar!

Hade du en bra kväll igår: Jadå! Hängde med kusinen :)

Vilket är ditt senaste inköp: 6 nagellack, 2 klänningar, en skjorta, ett par leggins med paljetter och lite smink!

Din favoritdryck på morgonen: Vintern - Te    Sommaren - Juice

Var fick du dina senaste pengar ifrån: Om man bortser från några småslantar så är från min lön!

Har du sovit i din egen säng inatt: Nepp! Sover hos mommo och moffa :)

Vad hade du sönder senast: Mommo och moffas dusch...igen!

Vem snackade du med senast: Min lillasyster Felicia.

Varm favoritdricka: Oboy!

Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten! eller coca cola.

Alkoholhaltig favoritdricka: Hum...vet inte riktigt.

När gjorde du senast något riktigt dumt: Jag minns inte.

Saknar du någon just nu: JA, DET GÖR JAG! :/

Vad ska man göra för att få dig irriterad: Väcka mig på något jobbigt sätt.

Någon jag stör mig på: Hahah!

Intressen: Musik, mysa, umgås osv?

Senaste person du kramade: Mamma.

Senaste person du ringde: Theres

Senaste person som ringde dig: Mami!
 
Vad drack du senast: Coca cola zero

Vill du ha barn: Vet inte...säkert!

Längtar du till din nästa födelsedag: JA! 20 ÅR! :D

Har rakat dina ben någon gång: Jo, ett antal gånger faktiskt!

Är du sugen på något nu: En puss av en speciell person! ;)

Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: En-två...ibland ingen.

Använder du hudkräm: För mycket!

Attraheras du av män med skägg: Kan jag nog inte påstå!

Micro-pop eller poppa själv: Ingen aning..

Brukar du baka: Brukar tvinga Felicia att baka åt mig :)

Röstade du i det senaste valet: Nej.

Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Ska väl inte klaga...kunde varit värre!

Vilken låt lyssnade du senast på: Lyssnar just nu på låten Mats skickade idag... Lifehouse - Storm (Acoustic)

Har någon annan sovit i din säng inatt: Tror jag nog inte. Var inte hemma så.

Vad tycker du är äckligt: Potatisbullar och trocadero! :)

Har du pengar på mobilen: Yes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0