LÅNGKALSONGER!



Hejsansvejsan!

Idag är jag trött! Somnade vid 4-5 och vaknade 09:00! Aplåder! :) Hade körlektion klockan 10:30 och den gick excellent! magnifico! ;D Känner att kortet snart är här! Måste ta det innan april i alla fall. Har lektion på onsdag igen och sen 3 stycken nästa vecka! Ska börja plugga teori nu också, har legat lite på latsidan.

Hade tänkt ge mig på GI-metoden nu också! Blir inför beach 2010! Då är jag förhoppningsvis fit for fight! ;)
Fick ett samtal från Bodenbo idag också, fick veta att jag står först i kön på en lägenhet! Så vi får se vart de leder... Ska i alla fall åka och kika på den.
Är lite förvirrad just nu, för ifall jag får jobbet på Rhodos så behöver jag ingen lägenhet och jag behöver inget superjobb som jag trivs på...men om jag inte får jobbet så "måste" jag ha en lägenhet och ett jobb som jag vet att jag får ha så att jag har råd att betala hyran osv. Plus att jag måste köpa en bil så jag tar mig överallt OCH MASSA ANNAT! Usch! Jag håller tummarna för Grekland! ;) Hade varit helt fucking underbart att få åka dit och jobba! Kanske blir rehab när man kommer hem men det är smällar man får ta! ;)

Jag får ett plus i kanten för att jag har varit duktig och tvättat, lagat egen lunch, vart på körskolan, skrivit klart mitt CV och snart ska jag plugga teori :D
Jag får ett minus i kanten för att jag stökat ner i mitt rum och börjat snusa igen! Men det är "lätt" åtgärdat! :b

Nu snart ska jag gå och duscha sen blir det väl plugg tills jag ska åka till Luleå och köpa en ny tröja :) Ooops! Är bara en timma kvar dit så jag kanske inte alls hinner plugga! Nej men vad synd! ;) Haha! Nä, men jag får plugga ikväll istället!

NU SKA JAG DUSCHA OCH BLI FRESH!

Kött och blåbär! Hejdå!



Snyggsandra och Ellanbellan i lördags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0