Mmm!



Somnade innan klockan 21 igår! ;D Första gången på åratal måste det vara! Jag är ju en liten nattuggla jag : )
Sov dock till elva idag så jag lär ju inte kunna somna tidigt ikväll! Idag hade jag bara tänkt att ta det lugnt och lyssna musik! Ska färga håret idag också! Hoppas på att det inte ser ut som skit! :D För de hade ju blivit lite jobbigt! Ska kanske gå på stan med mommo idag också...hade behövt köpa ett nytt nagellack för jag glömde att ta med några till Kiruna. Och jag känner mig så satans naken utan det!

Nu är det bara 11 dagar kvar tills jag åker till Sthlm och hälsar på Cassie! Är livrädd för att jag ska klanta mig på tåget och råka komma till nå helt annat ställe! Alla säger att det är svinlätt att åka tåg till Stockholm och att det INTE går att missa där vart man ska hoppa av. MEN! då vet dem inte hur jag kan vara! Vågade inte flyga i alla fall för då hade jag gått vilse på Arlanda och då hade jag fått åka hem igen.. Så säkraste alternativet var nog att ta tåget för om jag råkar hoppa av på fel ställe kan nog det lösa sig i alla fall! Bara Cassandra hittar mig så är jag räddad! :D

Sitter och lyssnar på jättebra musik! Är helt glad också ;D För när jag loggade in på facebook så hade jag fått världens sötaste mail av en speciell person! :D Åååh! : )

Ne, nu ska jag göra nån nytta och fixa till mitt hår! : )

Har fortfarande inte fattat att jag tagit studenten! :S Allt gick så satans snabbt!



"Tre år utan hörselskydd!" Kan säga att jag önskar att jag använt det ibland!
Hör lika dåligt som en elefant med en bulle i örat! ;)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0