Pop!



BLÖ! Jag är trött som en vante som sågat ved en hel dag! Kanske var en konstig jämförelse? Äh! :)
Jag är på så sjukt konstigt humör! Garvar åt allt! Haha! Kan kanske vara så att jag är övertrött! Jag har varit vaken i snart 34 TIMMAR!!! Jag har nog lite problem med sömnen! Ni får ursäkta ifall det blir mycket stavfel men jag har för det första... superkass syn, icket fungerande hjärna, och är jättesuperastrött! Plus att jag fortfarande inte lärt mig att skriva på ett vanligt tangentbord! Men nu går det mycket bättre än förut! Det artar sig!

Stannade i Kiruna en dag till! Tänkte att jag skulle få krama om mina småsyskon lite innan jag for hem eftersom dem är påväg hit (till Kiruna) så annars hade jag inte fått träffa dem förrens på söndag och jag har saknat dem jättemycket faktiskt! Min lillasyster kommer förmodligen vilja gå hem till min pappa och se på valparna så jag får hålla mig vaken!

Hittade en jättebra låt idag som har spelats om och om igen på maxad volym!





Hoppas ni gillar den! Den vanliga versionen är lika bra som den här! :)

Har inte gjort så mycket idag heller. Bara suttit vid datorn och nördat, varit med mommo på Coop en sväng.
Väntar på att min moster ska ploppa ut sin unge också! Den skulle komma idag men när jag ringde henne sa hon att den inte ville komma ut! Jävla ungar! Ska alltid hålla på dumma sig! Kanske borde be henne testa omvänd psykologi på den! ALLTSÅ NU SPÅRAR JAG IVÄG! :) Har typ ingen aning om vad jag skrivit...aja skitsamma!
Imorgon åker mommo och moffa till Thailand! FUSK SOM FAN! De ska vara där i TRE VECKOR! Jag vill också! :/
Men mommis har lovat att köpa massa snäckarmband till mig! :D Puss till henne! 

NU KOM DEM! :D Min älskling (min hund Nikita) blev underbart glad av att se mig! :) Har saknat min govovve!
Lillebror Kevin har en as snygg outfit! :) Värsta coolingen! Skinnjacka, nitarmband, rockig tissa och jeans!
Lillasyster Fellanbellan var dock inte lika elegant! :) Haha! Nej, hon var söt!

NU! Somnar jag!

Puss nattinatt!



Mm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0