Puh! :)



Nu har jag skickat in mitt tråk CV ;/ Var inte alls nöjd med den men jag får väl hålla tummarna på att det går vägen i alla fall! : ) Jag är bajstrött och fryser! Funderar på att antingen se TV eller gå och spela Nintendo Wii! ;) Får se vad som orkas denna eftermiddag. Är ensam hemma och måste förmodligen gå ut med Skithunden :) Hon är go!
Var inte så kallt ute (-9) så det är chill! ;D Bara att dra på sig massa varma och knöliga kläder så går det bra.. :)

Jag är redan less på GI! Vill ha GOOODIS NU! :) Men jag ska klara det här! Så no candy for Elin! Min lillasyster Fellanbellan var en elak djävul igår! Hon satt och åt bilgodisar just brevid mitt face plus att hon hånlog! Och idag när hon och Kevin kom hem så satt dem och åt goaste glassen! Själv åt jag köttfärs till frukost och till middag åt jag nån köttbulle som smakade skit! Helvete! :) Ska leta upp nå goa GIrecept på internet sen så jag kan laga något gott åt mig själv imorgon! :)

Min blogg är ful, jag vet! Men för alla andra har den massa roliga färger (satt och lekte igår och råkade spara) men för mig är den helt vit nu som den brukade vara förut. Ska försöka fixa det där sen. :)

Jag hade behövt färga mitt hår också...men jag vet inte om jag ska göra det hemma och bli superblond eller om jag ska gå till frissan och försöka få min naturliga hårfärg tillbaka. ELLER så färgar jag håret brunt och ångrar mig efter en månad och blir pippigul på skallen när jag försöker färga tillbaka!...vilket dilemma!

Köpte lite nya kläder igår ;D En stor långärmadtröja/klänning från JC och sen tre snygga t-shirts och en svart långärmad tröja från från Gina :) Plus lite smycken!
JUSTE! Idag fick jag mina glajjer som jag beställt från www.saltopeppar.com! Har inte testat dem än men det blir nog finemang! : ) Råkade trasha mina gamla...men de var ändå så stora. Och jag längtar tills mina brallor som jag beställt kommer!

NU, ska jag slänga mig på soffan och se TV! Är för trött för Wii just nu...får bli lite senare kanske :)


Pusspuss!

PS. Jag har tappat bort massa kläder! Antingen har jag glömt/tappat bort dem någonstans eller så har mamma snott dem ;) ELLER så äter tvättmaskinen upp dem! I så fall vet jag vem jag ska nita för alla mina sockar som försvunnit! Kom på att jag tappat bort mitt gulliga uggle-halsband också! ;/ DS.

Saknar min Astrid ;/



VILL VARA PÅ RHODOS NU! LIGGA OCH STEKA PÅ OASIS BEACH! PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0