;D


Skit ner dig! :) Jag är lycklig!


Jag längtar till våren! Jag vill ha sooool nu! :) Gosa ner i en snödriva och njuta! Sen kommer sommaren och då kommer jag vara så lycklig så!

Jag har köpt en ny mobil! :) Köpte en Samsung S8000 Jét, hon i affären rekomenderade den starkt! Så jag körde på den. Köpte den i torsdags och nu börjar jag lära mig den. Hade en Sony Ericsson innan så det tar ju en liten stund att lära sig en ny mobil med ett annat märke.

I fredags var det party! Råkade bli 7,2:or istället för 5,2:or så det gick åt skogen! :b Och igår mådde jag skit hela dagen och såklart var det fest igen men jag fick i mig 2 öl sen pallade jag inge mer så jag hängde hemma hos Niklas med Christian och tittade när han spelade CS osv. Sen såg vi en film som heter "Once". Men sen blev vi för trötta och for hem. Råkade vakna nyss! :S Usch! Nu måste jag städa hela mitt rum för jag har lovat mamma att städa hur länge som helst! Lika bra att börja nu så att jag inte missar "En annan del av Köping" :D


Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0