Man ska hålla käften om sånt som man inte har någon aning om!




Jag är trött! Kom hem från jobbet efter ett och tänkte att jag skulle vara duktig och lägga mig i sängen direkt så jag skulle somna tidigt...men det gick inte så jävla bra! Låg vaken till minst fyra och bara tänkte på allt mellan himmel och jord. Jag tänker alltid för mycket! HATAR DET! Jag vill vara en sån person som somnar direkt jag lägger mig ner. Somnade efter några försök i alla fall. Vaknade halv elva av att en "kille" ringde från Bodenbo och frågade om jag var intresserad av en lägenhet. Jag var ju helt borta när jag snackade med honom. Bara ren tur att jag hade papper och penna brevid sängen så jag kunde skriva upp lite nummer osv. Lägenheten var bara på 30 kvm så den var för liten. :/ Jag tänkte ju att lillvovven skulle få bo med mig och då måste jag ha en större lägenhet. Sen hade jag helst velat ha en tvåa...så jag vet inte! Ååååh! Fan vad less jag är på allting. Kommer typ stanna i Kiruna och jobba ihjäl mig istället för att åka till Boden och bara bli besviken på allt! Ingenting blir ju ändå som jag vill...lika bra att inte hoppas på någonting alls. Men men... allt löser sig med tiden! Allting blir bra och det verkar ju kanske som att det redan börjat lösa sig...kanske! vi får se vart allting leder. Går ju mot ljusare tider nu så det kan ju inte bara bli bättre?!

Jag jobbar bara idag, fredag, lördag och söndag! Sen på måndag ska jag få massage på ett ställe och sen kommer jag hem! :D Då ska jag ta tag i allting och då kommer allt bli perfekt! Orkar inte vänta till sommaren på att jag ska börja leva igen!...jag orkar bara inte! Jag ska försöka glömma nu och sen när den dagen kommer får jag se hur det blir. Jag har inga förväntningar på att någonting ska bli som förut!

Ska nog gå till pappa och hämta Gumman om en stund och ta en lååååååång härlig promenad. Men jag kan sitta och ta det lungt en stund till för egentligen skulle jag ju vaknat först om en timme. Sen blir det lite mys med Ginna sen duschen osv. Börjar jobba klockan fem och slutar väl vid ett. Imorgon jobbar jag förmiddag 09:30-19:00 samma på lördag och på söndag (MIN SISTA DAG;D) 09:30-17:00! JA! Äntligen! :D Kommer ju åka till Kiruna och jobba mycket mer sen men för denna gång är det över! YESYESYES!!!

Nu ska jag väl gå och klä mig mig lite grann och sen kila till pappa. Såg att det bara var -4 så jag kanske inte behöver så mycket kläder.

Puss!



Nobody said it was easy,
It's such a shame for us to part.
Nobody said it was easy,
No one ever said it would be this hard.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0