Wiiiiihooo!



Har just fixat klart mig och Veronica ska snart hämta upp mig :) Är så underbart peppad  inför ikväll! :) Har inte druckit på en månad...bara jobbat mitt ass off! Så tonight is the night! ;D Jag hittade typ inga kläder att ha så jag bara kastade på mig någonting...är inte så noga! : ) Ska i alla fall vara med Sandra ikväll men sen är allt annat lite osäkert! Poppar massa musik i mitt rum så jag ska bli ännu mer taggad...kanske kvällen spårar?! Nä jag ska försöka ta det lite lungt ikväll så jag inte börjar må skit! :) Pratade med Mr. Nilsson igår och idag :) Han hade plockat lime i elva timmar igår, stackarn! Och idag när vi snackade var han NYKTER! och låg och vilade :) Hah!  Menmen nu ska jag fortsätta ladda tills snyggveronica kommer och hämtar mig!
Kanske syns på bränna om jag inte har något bättre place att fara till! KYSS!



YES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0