Go ahead and make me cry... I'll be alright!


Tjeenare alla snyggkatter!

Jag har hur mycket som helst att skriva egentligen men jag orkar inte...känner mig inte på humör.

Jag känner mig ynklig och känslig idag...vill bara ligga i sängen och lyssna på lugn musik.

Har så himlans mycket att ta itu med men när jag har mycket att göra blir jag cp och gör ingenting istället.
Idag var jag i alla fall på ett ställe och sökte jobb...ska på arbetsintervju imorgon kl 14. Får se hur det går!
Åkte hem till Södra sen och gjorde inte ett skit! Lagade middag till familjen och nu ska jag snart åka hem till stan tror jag. Jag ska prata med mamma och Danne om jag får flytta hem igen för jag vill inte ha kvar lägenheten...är ju ändå aldrig där plus att jag hatar Boden och vill flytta härifrån och då behöver jag spara massa pengar så jag kan flytta.
Men jag vet inte när Danne slutar så jag kanske får ta samtalet imorgon istället..
Måste fixa körkortet också! Sen ringer de hela tiden från cultural care au pair och tjatar på mig att jag ska åka till USA.
Vet inte vad jag ska säga...äh! 

Nu ska jag ringa Mats och fråga om han vill följa med mig hem och mysa!

♥ Pussis!

Go ahead and say goodbye...I'll be alright!




Elin skulle vilja ha en sidecut just nu...men hon är för feg för att  göra en!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0