Hey puddingar!



Pip Elin Maria Johansson Backström har klarat sig utan snus i 2 veckor! ;)


Känner mig hyfsat duktig faktiskt! Jag har rökt en del men det ska jag också sluta med om typ 1 ½ dag :)

Jag är helt sjukt trött efter Boden alive...har jobbat torsdag, fredag och lördag i ett av öltälten. Farligt med folk!
Natten till söndagen kände jag mig hur dålig som helst och nu kan jag knappt prata för att jag har så ont i halsen :/ Tusans förkylning!

Idag vaknade jag först vid klockan ett...låg i sängen och såg lite TV med snyggis. Somnade om en sväng.
Rickard kom och hämtade oss och vi åkte och hämtade upp Elin och Martin...handlade på Ica, for hem till Martin och spelade X-box. Ägde nästan Mats! Såg film tills Danne kom och hämtade mig. Ska vara barnvakt till Kevin hela veckan så jag ska sova hemma i Södra nu. Lipar för jag måste sova ensam inatt! Jag har nästan inte sovit ensam en enda natt på en hel månad! Jag får skärpa mig och sluta lipa! ;)

Veeet ni?! :D  Jag fyller 20 år om 26 dagar! ;))) Önskar mig en puss och massa kramar av mina fina vänner! :)
Alltså...31/7-10 (samma dag som jag har namnsdag) så fyller Elin 20 år!

Nu ska jag krypa till kojs! Och imorgon tänker jag inte sova ensam :)

Pussspusss!



Fellanbellan & Slangbellan summer -06!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0