Step by step heart to heart left right left we all fall down like toy soldiers!


Tjabba!

Nu har jag kommit hem från Luleyo! Fikade först en sväng med Sandras mamma :) Sen chillade jag och Sandra och var på rättegång. Efter det gick vi och åt...min macka var skitäcklig! Fyllde i min tidrapport på Thai thai och sen for vi hem!

Är hemma i Södra nu...ska väl cykla hem till lägenheten på ett tag.

Kom att tänka på en sak nu som jag funderat på länge...när ska man ta bort sina piercingar? Egentligen är ju svaret självklart = När man själv känner för det! Men jag har som ändå tänkt att...alltså kommer det bara en dag då man tänker idag ska jag ta bort mina piercingar? Ja, jag vet då inte! Jag älskar mina piercingar för mycket för att göra mig av med dem...än så länge i alla fall! :) Men det kanske inte är så soft att vara 70 bast och ha piercingar överallt?! Eller vem vet om 50 år så kanske det är sjukt inne! Haha! Aja, time will tell!

Idag har jag varit utan snus i 40 dagar! :) Känner mig sjukt duktig! Tack vare Matsie har jag lyckats sluta så de är väl han som ska få creds!

Fick just ett gulligull sms av Veronica! Sms:et innehöll följande information "Imorgon smäller det! Vi tänkte mötas hemma hos mig efter fem så då är det bara att du infinner dig då födelsedagsbarnet!:*" AHW :D Jag har aldrig "fått" en överraskningsfest förut så jag är jättetaggad! ;D Jag har världens bästa vänner förresten!

Jag hade jättegärna velat köpa en ny klänning till min födelsedag men jag har ju inga pengar! :'( Får väl dra på mig någon gammal trasa som vanligt!

Aja, nu ska jag gå och göra något annat!

Pusselipusspuss!♥

Vad tycker ni jag passar bäst i, MED eller UTAN piercingar? :)
Utan piercingar i läppen! (Jag har sovit med sminket så jag ser ut som skit! ;) )



Med piercingar! (Lite äldre foto)

Kommentarer
Postat av: sixx

med piercing, mer punkrock!

2010-07-29 @ 17:00:21
Postat av: amro albakry

so beautiful;)

2010-08-08 @ 20:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0