Tjabba!


Är i Örebro för tillfället! :)

Vaknade halv 7 i dag av att moster ringer och frågar om jag och Kevin är vakna. Vi skulle vara framme i Örebro 08:05 så vi var tvugna att packa och lite sånt där innan vi var framme. Otroligt nog var tåget i tid och vi anlände fem över åtta...moster och Tuveli kom och hämtade oss från tåget. Kramades lite och sen åkte vi hem!
Felicia satt och hoppade med Tea i famnen när vi kom hem...hon såg ut som en sliten ensamstående morsa med typ 5 barn! Haha! Avslappnande semester är nog det sista Fells haft i alla fall :)
Käkade frukost och sånt där...sen skulle vi åka och bada men jag ville inte följa för jag var så sjukt trött efter en natt på tåget utan sömn. När de småttigaste barnen somnat åkte jag, Fells, Kewk och moster till Marieberg och shoppade lite. När vi kom hem slog jag och Felicia vad om att jag vågade hålla i en fetjävlamördarsnigel...och de vågade jag! ;D Slemmig som tusan var den och jag fick slem över hela handen! Sen kom moster på att vi kunde ta bort alla sniglar vi såg på hela tomten...Felicia och Kevin hade en varsin spade och jag fick plocka med händerna så jag var tråkigt äcklig om händerna när vi var klara efter en hink full med sniglar! :) Vissa var supersöta!  Jag fick en favorit som jag döpte till Jörgen! Sen släppte vi ut alla i skogen ;)

I morgon ska jag och Fells åka buss in till stan och shoppa loss! Vettetusan hur vi ska kunna åka buss själva! Haha...men det löser nog sig...förhoppningsvis!

Åker hem
på torsdagkväll och är hemma på fredag 10:30 :D Längtar redan hem...

Skriver nog imorgon!


Puss nattinatt!

Saknar dig finaste du!


Kommentarer
Postat av: bulle

Mördarsniglar stampar man och lägger på mackan!

2010-07-14 @ 17:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0