Ahmentja!


Förlåååt för att jag inte har skrivit på länge!

Jag har inte varit hemma i Södra så mycket på senaste tiden så jag har inte kunnat skriva. Ska fixa internet hem till lägenheten snart men jag har fortfarande inte bestämt mig för vilket jag ska ha. Står mellan Bredbandsbolaget 100 mb eller Telia mobilt bredband. Tips?!

De senaste dagarna/veckorna har jag gjort massa roligt och så har jag jobbat! Jag har knegat på Thai Thai, Lotus, och Farmen. Ska jobba på farmen nu till helgen också kommer nog bli drag som fan! Är "After Trav" och så spelar Drängarna. 

Igår var jag, Veronica, Theres, Emil och Joel långt ut i skogen och grillade var riktigt mysigt men väldigt mycket mygg! Sen gick vi vilse när vi skulle tillbaka till bilen och var rädda för att björnen skulle komma och ta oss! 
När vi hittade bilen drog vi hem till stan och jag slängde mig i duschen och sen cyklade jag hem till Matsie. Vi flummade en stund och sen small vi av!

Nu ska jag se Kenny begins med ma bros!

Upptaderar så snabbt jag bara kan! :)

Pusssgo!

Veronica, Emil, Joel och Theres :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0