Dags för ett nytt äventyr...?



Ja, då var man ensam igen...!



Nu är alla väggar kala och alla hyllor är tomma...känns rätt deprimerande bara det!

Men imorgon ska jag vara med och besikta lägenheten 10:30 och sen får jag förhoppningsvis börja flytta lite saker innan jag sticker till Kiruna. Känns inte som att det är världens bästa timing att dra till Kiruna just nu heller...men jag måste. Och på onsdag eller torsdag drar jag till Abisko och knegar ett tag! Kommer bli awesome att jobba igen! Är taggad som satan! Kommer jobba my ass off!

Idag har jag bara packat, packat och packat...tar aldrig slut? Trodde att jag redan packat ner allt men tydligen inte?!

NU ska jag bädda rent i sängen, ta en ipren och sen SOVA!!!

Ska söka 2-3 jobb imorgon också!
Kan förtälja att det inte bara är jobb i Boden jag ska söka. Fick även ett FUCKING AWESOME erbjudande om ett jobb idag! Får se hur det blir med de...och OM jag råkar få jobbet så flyttar jag till Stockholm...för de skulle jag ju tacka nej till.? NJA! ;D Han skulle ringa mig imorgon och prata snacka lite...så jag håller tummarna i alla fall!

Känns som att jag förövrigt saknar många personer just nu... en person som står mycket högt upp på saknalistan är Cassandra! Jag vill vara med dig nu honey! Sen saknar jag papi! :/ Får träffa honom imorgon i alla fall!
Fast det kommer inte vara samma sak nu hemma i Kiruna när älskade Urasie har gått bort :'( Världens goaste var han!



Men nu kan ju allting bara bli bättre...? Får inte bli sämre i alla fall! Jag ska se till att allting blir bättre!


Hur ska jag kunna lämna de här gosakerna?!



Om ni är sugna på en liten Jack Russel valp så är det bara att klicka in er på länken här nere!

http://www.blocket.se/kiruna/Jack_Russel_Terrier_Valpar_25982420.htm?ca=1_8&w=0

Nu MÅSTE jag sova! Pusspuss!

Kommentarer
Postat av: Victor

Man är inte mer ensam än vad man gör sig (Say whaaat - Nu hittade jag på ett nytt ordspråk)!

2010-03-31 @ 00:23:43
URL: http://victor.grubblar.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0