Heeeeeeeeeeeeeeeeeej! ;D


Nu har vi TYP fixat klart oss! :) Cassandra håller på att fixa mitt hår så jag inte ska vara en "plattskalle" ;D Hahha! Ikväll ska vi trill Grodan! Har börjat dricka för en timme sen ungefär och det går bra! ;D Haha! Jag dricker ett as gott vin plus sprite! Sen har vi dekorerat våra drinkar lite sött med geléhjärtan! Såg att jag hade slösat ca: 8000 sen jag kom hit så nu är jag näst intill broke! Funderar på att kanske ta ut lite pengar och lämna kortet i garderoben.-.låter väl rätt smart?! JAG ÄR SÅ GLAD! :D Kommer gråta när jag åker härifrån och lämnar min älskade Cassandra! BTW hennes namn är Grekiskt...hon tjatade om det som fan i söndags! ;) Hahha! Aja, nu ska jag fortsätta dricka och lipa över hur ont det gör när Loveli sliter sönder min skalle! :)

PUUUUUUUUUUUSSS! Vi syns ikväll snyggingar! ;)


JUSTE! Jag funderar på att kanske börja videoblogga...bara för skojsskull! Hade vart både skämmigt och roligt precis som jag är! ;) Hahah! Time will tell ifall det kommer upp några klipp eller inte! :)

NU PUMPAS MUSIK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0