Here comes the sun...?



Ja, nu är det så att jag är lat och har inte riktigt tid att skriva ett inlägg så det får bli en till video istället!


En halvtimme senare...

Nehepp! Det gick inte att spela in nån video för min dator är så jäkla seg så ljudet hinner inte med och bilden bara hackar! Inte värt att lägga upp! SÅ...jag får väl skriva av mig idag och så får det bli en videoupdate imorgon eftersom jag lovade Gerald att jag skulle lägga upp en video.. Som jag skrev så är jag väldigt lat idag och orkar nog inte skriva så mycket...får bli en liten lista på vad jag gjort idag (måste göra en lista annars blir det så mycket onödiga detaljer och så kommer jag skriva i flera timmar) Hah!

*Somnade vid 7-8...
*Vaknade 09.45!
*Insåg att det inte gick några bussar in till stan (typiskt mig!) så jag var tvungen att ringa hyresvärden och säga    att jag inte kunde komma på besiktningen. Men det gjorde ingenting.
*Sandra ringde och frågade om jag ville ta en fika i stan.
*Duschade och gjorde mig iordning.
*Insåg att det var riktigt bra väder!
*Tog bussen in till stan (ny ung busschaffis!)
*Mötte upp Sandrus!
*Gick och hämtade nycklarna till MIN lägenhet! Glaaaad!
*Kutade och tittade på läggan! (Glad,glad,glad!!!) Lämnade ett läppglans som ett tecken på att jag börjat flytta! :)
*Gick till Opalen och blev bjuden på en Coca Cola av Sickan! (Tackar!)
*Småpratade lite med söta Ida.
*Träffade Miffe, Chris, Elin, Fittan och Bojan!
*Köpte snuuuuuus!
*Gick hem till Sandra en snabbis...tog farväl!
*Tog bussen hem och kände mig riktigt lycklig när jag satte foten på asfalt! (Sommaren kommer smygande!)
*Såg att gården var tom på bilar...?! "Oh shit! Är ingen hemma?!" tänkte jag då.
*Öppnade dörren (glajjerna immade igen och jag hörde igenting p.g.a hög musik i hörlurarna) så smyger min storebror upp bakom mig och skrämmer skiten ur mig! (Tack!)
*Lackade för att mamma glömt att hon skulle skjutsa mig (och Gizmo) till tågstationen!
*Hängde med Robin (storebror)
*Skrev CV (ska lämnas in till Far East imorgon)
*Mats ringde! :) Pratades om massa skit i en timme! ;D
*ÅT!
*Hjälpte Felicia att plugga till engelskaprovet.
*Flummade med LillKewk och Fillepille (Kevin och Felicia)
*Åkte och kikade på lägenheten med mami, Felicia, Kevin och Robin + 3 hundar! (fick med oss två kartonger)!
*Gick på promenad med hundarna och Storebror! Han blev kär i min mössa! (björnfittan)
*Robin beställde en iphone! FUSK!
*Jag placerade mitt ass i min underbara säng och spenderade några timmar till att prata med massa härliga människor!

Och NU har jag just skrivit ett onödigt långt inlägg igen! :) Haha! Men de är bara sån jag är! Like it or leave it!

Får lite ont i magen när jag tänker på vissa saker...försöker att inte fundera så mycket men det är så svårt att låta bli! Jag är en funderare... en riktig filosof faktiskt! Men om man ska se på det från en positiv vinkel (vilket man ALLTID ska) så känner jag mig nästan aldrig ensam eftersom jag tänker så mycket! Det babblas alltid på i mitt lilla huvud.

Imorgon
så beger jag mig i alla fall till Kiruna och denna gången gör jag det på sant! För nu har mamma bokat tågbiljett och allt! Tåget går 10:41 så jag är väl framme nångång vid två. Kommer bli roligt att träffa alla valpar! :)
Ska ta med mig Masse (min favorit) i resväskan när jag åker hem!

Jaja, nu måste jag slita mig från datorn och lägga mig! Kom på att jag inte har några sängkläder....SATAN! Aja, jag får väl gå och hämta det då och renbädda sängen...onödigt! Nåväl, nu får jag fan gå!


Jag saknar dig...mycket!

Många awesome kyssar!

Nu ska jag och min nalle gå och sova! Döpte honom just till Pär. För när jag är kär och DU är här då behöver jag inte min Pär! :) Hah!



Jag tycker väldigt mycket om den här låten...nästan lika mycket som jag tycker om dig!



Vad fasiken hände med bitchen?! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0