Hey!




Är trött som tusan! Somnade vid 4 och vaknade 08:05! Känns som att jag kommer somna inom en snar framtid!

Idag har jag varit på begravning...min gamla lärare Tommy som har gått bort. Var riktigt fint!

Sen gick jag en sväng på stan med mamma, Kevin, Felicia och "pappa"! For och handlade mat också! Riktigt roligt...
När jag kom hem började jag packa ner mitt rum i kartonger eftersom jag flyttar snart! :D Känns väldigt tomt i mitt rum nu. Menmen kommer bli awesome snart så jag får stå ut! ;) Och på måndag får jag ju besök så då lär jag inte tänka på hur tråkigt det är! Eller hur!? :) Har lovat att min gäst ska få åka/köra skoter, se norrsken och sen ska vi ha snöbollskrig! Och så blir det förmodligen en utekväll i stora Boden ;) Han tror för tillfället att jag bor ute i skogen! Så jag måste bevisa för honom att Norrbotten inte alls bara består av skog och renar! Haha!
Jag tror faktiskt inte att jag gjort så mycket mer än att packa idag...har varit ute med hundarna och sen pratat i telefon! Tror nästan att jag pratade ihjäl stackarn på andra sidan linjen? ;)

Imorgon ska jag fortsätta packa och tvätta kläder! Låter som att jag har världens tråkigaste liv! :) Men faktum är att jag egentligen tycker att det är roligt att tvätta och ibland tycker jag till och med att det är roligt att städa! Jag håller på att bli som mamma och mommo! Haha! Aja, då slipper jag ha en stökig lägenhet i alla fall! ;) Sen på kvällen hoppas jag att jag packat klart alla småsaker och kan ta det lugnt i veckan!

Nu är jag helt slut i alla fall! Så nu ska jag se film med en kompis (vi är dem enda som är nyktra idag)! Blir att se "Percy Jackson and the olympians the lightning thief"...hoppas den är bra!  Mitt besök anländer snart så jag ska fixa fram lite nybakta bullar och påskmust! Plus att jag måste städa bort saker från mitt bord!

Nattinatt!


Bara för att Victor tyckte att jag hade för lite besökare och var snäll och länkade till min blogg från hans superawesomeblogg så ska jag hitta på någonting riktigt snällt att göra tillbaka imorgon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0