I miss the way the sunshine would light up your face




Tjabba! 

Är hemma hos mommo och moffa och åt just goaste maten!

Var sjukligt trött på morgonen! Trodde att jag skulle dö...mitt minne var då dött om inte annat! Glömde några av de viktigaste sakerna...laddaren till datorn, hudkräm och min tandborste! Men nu har jag fixat allt de :)
Lånar moffas laddare till datorn medans jag är i Abisko och sen köpte mommo hudkräm till mig och tandborste hade jag glömt här förut så kan ta med den :) ALLT löser sig!

Nu ska jag kila över till pappa en sväng! Ska mysa med alla valpar! <3 Kommer förmodligen bli kär i allihopa och tvinga pappa att behålla dem!  Lägger upp foton senare på gobitarna! :) Ska pussas lite med lillebror Liam också!

PS.Jag avskyr ungar som skriker eller bara över huvudtaget låter mycket när man är trött och vill sova! .DS

Pusselipusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0