Mysa?



Hade skrivit hur mycket som helst men allt försvann när datorn fick damp!

Så nu skriver jag bara något kort och gott!

Vad jag gjort idag:

*Vaknat, klätt på mig!
*Vart på stan med Cassandra och Sandra.
*Lagat mat åt familjen.
*SLÖAT!
*Lyssnat på awesome musik!
*Vart ute på långpromenad med hundarna.
*Fått en lägenhet om jag vill ha den! :D
*Pratat med flera bra personer! :)
*Pratat med en mycket speciell person!

Nu hade jag tänkt att jag kanske skulle se en film eller nå!


Blir ett längre inlägg imorgon...tror jag! : )

Nu har jag lagt in massa foton från mobilen :) Kan bjuda på några!




Govovven och min schnygga pyamas!



Saknar bästaste Astrid!



Mysigt? (Affär i Sthlm)



Ännu mysigare! :)


Nu ska jag se "Prinsessan och Grodan"!

Kyss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0