Shit! :)



Jag håller på att packa för fullt här hemma! :) Tåget mot Sthlm går 20:55! Så jag är förhoppningsvis framme vid 9 på morgonen imorgon...om inte tågen är försenade nu somvanligt!
Lägger in lite skön musik i mobilen så jag inte avlider av tristess på tåget...äh det går nog bra! :)
Måste nog skynda på med mitt packande för just nu går det lite för segt!

Vet inte om jag kommer ha så mycket tid att blogga när jag är där borta! Men lär säkert skriva lite från mobilen medans jag sitter på tåget : ) Och sen skriver jag väl på söndag om jag fick jobet eller inte!
Håll tummarna för mig :)

Ha det bra allihopa! Puss!


Bjuder på en underbart bra låt!



Tänker på en speciell person när jag hör den :)




Här är en av alla sötnosar som jag myst med i två veckor! :) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0