Tjabba!



Vaknade av att Cassie stod och skrek -ELIN ELIN ELIN! Kom och kolla! :D Hon hade hittat ett foto på oss på finest.se
Jag var näst intill död när jag vaknade! Mådde som en kamel med vätskebrist! Är fortfarande inte helt återställd så jag tar mig en återställare istället! ;) Var lite seg på att fixa mig och hitta kläder så jag kom just igång med drickandet. Cäz tjatar på mig att jag ska halsa men då vet jag hur kvällen kommer sluta...på TOA! :)

Gårdagen:


Var ute på stan och slösade massvis med pengar! Sen for jag och Cassandra hem till henne och började fixa oss...sen kom Jenny och då började förfesten! WOHO! Var awesome! Vid 23 åkte vi in till stan och gick till Sturecompaniet var hur roligt som helst! Träffade massa trevliga människor också! :)
Vid klockan två bar det av till Grodan! Träffade massor med härliga människor där också! Bl.a "Inga konstigheter" :) Hahaha! När jag och Sarah var på väg hem med tunnelbanan så träffade vi två småpojkar och jag råkade tydligen gifta mig med en av dem! :) Kunde inte stava tills hans namn på mobilen så jag hade döpt honom till "Min man" Hahahah! Blev lite rädd när jag hade fått sms av "Min man"!

Idag:

Jag har mått bajs som sagt! Sen ringde Mats och gjorde mig på världens bästa humör! ;D Pratade i typ en timme om massa roliga saker. Saknar honom så att jag dör! : ) Längtar tills han kommer hem!
Sen gick jag och Cass på ICA och köpte maaaaat! Hon lagade mat och jag tittade på. Sen åt vi såklart!
Massa fix och nu konsumeras det liter med alkohol! Nästan i alla fall...

Men nu säger min lover att jag inte får skriva nå mer för jag måste halsa i mig det jag har att dricka!


PUSS PUSS!

Jag vill inte lämna min biatch och åka tillbaka till kalla Boden! ;/


Kommentarer
Postat av: David Thunander

Fin bild, vem har tagit den? höhö ;)

Hur gick det mer utomlands-jobbet? Jag ringde killen jag fick numret till men det fanns inte platser :/

2010-03-12 @ 18:48:01
URL: http://versatile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0