Ååååh! ;D


Hejsan!

Sitter ute i solen och njuter! Mmm...

Vaknade tidigt idag också men tänkte att denna dag skulle bli så lång om jag var vaken från 7 så jag somnade om till 10 :) Käkade frukost och sen gick jag ut med hundarna. Tycker faktiskt att det är skönt att gå ut och promenera med hundarna på sommaren...på vintern är det lite jobbigare när det är sisådär -30 ute! 

Idag ska jag nog inte göra någonting speciellt tror jag! Det enda jag har på schemat är att laga mat till familjen. Funderar om jag ska ta en långpromenad med hundarna ikväll...har inte motionerat på hela veckan känns det som. Men det beror på att det har varit så varmt och då hatar jag att vara ute och springa. Ska fråga min lillasyster om hon vill följa med och jogga senare ikväll.
Men det värsta är att min lillasyster är så sjukt vältränad! Hon är min motsats! Felicia åker konståkning den största delen av året (när det finns is). Och på sommaren joggar hon och massa annat för att inte bli otränad tills nästa issäsong börjar.
Felicia är väl den som är den "duktiga" av oss. Hon lyssnar alltid på mamma, hon har aldrig tjuvrökt som jag testade göra för första gången när jag kanske var 9-10? Haha! Hon hjälper alltid till hemma vilket inte jag har varit så pigg på förut. Jag har också gått i olika sporter förut men det var inte riktigt min grej...förutom dans, det tyckte jag om och höll på med en längre tid. Men mammas dröm var ju att jag skulle åka konståkning eftersom de var hennes passion innan jag föddes. Men jag lipade varje gång jag skulle på träningarna. Men sen kom ju Fellanbellan och hon har åkt nu i flera år! Ibland är det faktiskt som att Felicia är min storasyster eller till och med mamma! Haha! Hon frågar alltid om jag gjort det jag ska osv. Hon håller koll på mig bokstavligt talat! Aja, det är ju tur att nån har koll på mig i alla fall! :)

Jag har bestämt mig för att göra ett nytt videoinlägg ikväll! Har lovat att jag ska göra det men har som inte haft tid eller ork :b MEN ikväll kommer det!

Nu ska jag sola igen! Ha en bra dag allihopa!



Osminkad och sliten! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0