Bonjour!


Har egentligen inget viktigt att förtälja somvanligt!

Gick finemang att övningsköra hem till läggan igår! Ska ringa och boka körlektion imorgon. Ska börja plugga teori också.

Idag vaknade jag jättesent...kan vara för att jag somnade rätt tidigt på morgonen...
Hämtade Kevin från skolan just innan fyra och gick hem. Sen dess har jag inte gjort ett skit!
Ska in till stan nu på en liten stund och åka inlines med Veronica :D Kommer säkert bli awesome plus tungt kan jag tänka mig! :) Sweeet!

Aja, nu ska jag upp på vinden och hämta ner lite stuff och sen bär det av till staun!


Kyss! Salut!

Lyssna på klippet här under! Hur roligt som helst! :D Önskar att jag var lika verbalt begåvad när jag gick mellanstadiet!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0