Fjärilar är...

...äckliga fast sommriga!


Jag kom på en sak idag.
.. leggins är farliga att använda för ofta! Anledningen till det är för att om man använder leggings som är stretchiga för ofta så märker man ju inte om man går upp i vikt! I alla fall inte jag! Jag skulle ta på mig ett par jeans som är skitsnygga att ha på sommaren men jag fick fan inte stängt dem! Blev förbannad och nu ska jag ge mig fa-an på att jag ska få stängt dem senast på min födelsedag 31 juli (långsiktigt mål)! Har på senaste tiden mest haft på mig leggins för de är så himla mycket bekvämare och nu fick jag sota för det! Aja, så det kan gå!

Idag vaknade jag klockan 06:00 IGEN! :) Gick ut med hundarna och sen la jag mig i soffan och såg 4 avsnitt av Gossip girl! Började smålipa några gånger! Och har gått och varit arg på "Jenny" hela dagen! (Ska inte avslöja någonting ifall ni följer det och inte sett de senaste avsnitten)
Sen fyllde jag i alla fall i min ansökan till Au Pair saken. Fyfan vad jobbigt det var! Hur mycket som helst!
Hämtade Kevin och hans kompis från skolan...kom hem och städade köket! Ååååh börjar bli lite less på "hemmafru" arbetet! Städade mammas garderob, dammsög och plockade ihop småtjafs!

Nu ska jag laga mat......

Ikväll blir det säkert en awesome kväll!!!! :D

PUSSSSSS!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0