I wear my sunglasses!


Känner mig på jävligt bra humör idag! :)

Igår var jag ute och promenerade/joggade med Lovisa, Veronica och Nikita. Var helt underbart! Fick låna MIN hund över natten också! Nikita är egentligen min hund men hon får inte bo med mig för Felicia och Kevin.
Vi mös på hela kvällen och natten ;)

Idag när vi vaknade så promenerade vi från stan hem till Södra. Höll på att dö för att jag hade så mycket kläder på mig och solen stekte på! Käkade frukost när vi kom fram. Sen har jag nördat lite vid datorn.

Om en stund ska jag ut och jogga med Veronica, Lovisa och kanske Theres. Ska bara laga mat till ungarna och sen kör jag!

Ikväll ska vi på Sagashowen det är EsMk08 som ska ha den i år! Kommer säkert bli grymt! Minns hur jävla nervösa vi var innan konserten! :)

Imorgon ska jag på arbetsintervju i Luleå! Hoppas det går bra som satan! :) Sen ska jag väl hem och vara hushållerska somvanligt och sen ut och springa! Och förhoppningsvis orkar jag plugga lite teori också så jag blir klar med det förbannade körkortet nångång! :)

Pusspuss!

28 dagar kvar! Mihi ;)



Nu är det till och med mycket mindre snö än vad det är på bilden ovanför! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0