Would you freak out if, I say I liked you?


Alltså...tiden...hur kan den gå så snabbt?

Jag klippte mig idag! Var hur längesen som helst sen jag klippte mig! Nog för att jag bara toppade håret 2 cm men det känns ändå för kort nu! Jag har fått någon sjuk idé om att jag kanske ska klippa av ALLT hår...bara poff! Wrroooom bara raka av mig allting! Fatta hur coolt det hade varit...! Eller?! JAG skulle kanske inte passa i det MEN om någon annan skulle gjort det så skulle jag digga den bruden...ALOT!

Idag vaknade jag 06:00! Woho! Blev att jag sov hemma hos mina föräldrar och dem vaknar vääääldigt tidigt och Ginna började hoppa på mig i soffan så jag tänkte att det var lika bra att kliva upp!
Gick ut och promenerade med vovvisarna en stund. Satte mig vid datorn...gick ut med hundarna igen, busade med dem på gården. Matade mina fiskar. Vid ett kom Veronica till mig och vi kikade runt lite på internet och sen var vi ute på gården och flummade i solen med Nikita och Ginna :D SOOOOL!
När kidsen kom hem lagade jag maaaat! Jag har blivit en hushållerska åt mina egna föräldrar! Känns inte chill! Men vad ska man göra om man är broke och inte har ett jobb?! Tror fasiken att jag varit ute med Ginnie och Kita typ 17 gånger idag! Tycker att dem kan lära sig att gå på toaletten som vanligt folk! ;) Hade varit skönt för mig i alla fall!

Imorgon ska jag på arbetsintervju igen! ;D Och så får jag veta nu denna vecka ifall jag får börja jobba på restaurangen jag sökte jobb på för någon vecka sedan! Vi får väl se! Jag tycker att jag borde ha liiiite tur snart!  Veronica ska komma hit (Södra) imorgon när hon vaknar så ska vi ta mamis bil till Luleå där arbetsintervjun är och så är Veronica så snäll så hon ska vara med Ginna under tiden jag är inne och grollar med bossen! :) Hon ska få en present av mig när jag tjänar ihop lite kosing! Sen får vi se vad som händer och fötter!

NU är jag trött och ska soooova på våran underbara soffa med goa Ginniepinnie :)


Jag är glad över att dessa dagar, veckor och månader har gått fort! Jag är less på att vänta nu! Läääängtar...men snart så!




Jag och Veronica i MYCKET nyktert tillstånd! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0