Yo bitches!


Hallå!


Fixade just en till blogg! Eller jag har haft den i två år men nästan aldrig skrivit i den så vi kan säga att den är ny!
http://elinjbackstrom.blogspot.com/2010/05/here-comes-sun.html Check it out!


Idag har jag gjort ganska mycket men ändå inte...vaknade vid 10 och cyklade från stan till Södra Svartbyn där mina föräldrar bor! Alla är i stugan så jag passar på att chilla här under tiden. Tog det piano vid datorn och drack lite oboy. GOTT! Veronica kom hit vid ett och vi kikade på gamla foton och sen spelade vi Rock band! Kan förtälja att vi var grymma! Testade att spela trummor idag, var rätt sweet! Vet i alla fall vad jag ska avreagera mig på nästa gång jag blir förbannad! Haha! Men efter en intensiv spelstund blev jag hungrig och var tvungen att äta frukost! Slängde i mig lite käk och sen ringde Dennis och sa att han var i Boden! :D Då cyklade jag och Vesslan (Veronica) ut till vägen och mötte upp honom och så fick jag min vovvis! :D JAAAA! Hon var superlycklig (i mina ögon) över att se mig sen knallade vi hem till mig och kutade runt lite på gården med Ginna aka Ginnie! :) Sen fick hon duscha och bli ren och fin! Gick ut igen och busade lite.
Veronicas lover vid namn Emil kom och hämtade henne vid sex. Ginna fick mat och jag klickade in mig på youtube!

Där jag hittade några coola klipp:




Det andra klippet gick inte att "bädda in" men gå in på youtube och sök på Susan Boyle! Helt sjukt!


Jag har nästan bara suttit vid datorn hela kvällen faktiskt! Var ute på en promenad med Ginnie också :-*
Var åska som tusan nyss! Brukar inte vara rädd för åskan men den här gången var det lite otäckt! Är ju ensam i huset och allt! Tyckte det var konstigt att det var åska redan i MAJ! Brukar ju annars först komma i mitten på juni. Wierd!

Nu när åskan äntligen är över? Tror den är borta i alla fall! Så ska jag nog slå på tv:n och kanske sova..
Ginna ligger och sover brevid mig i soffan och det ser mycket skönt ut!

Imorgon
ska jag grilla med Veronica och flera andra hemma hos Emils föräldrar! Blir nog kanske att konsumera lite alkohol?! Blir nog trevligt!
Mer än så vet jag inte för tillfället...

Idag är det 19 dagar kvar tills du kommer hem! :)

Fick ett jobberbjudande idag...att jobba under hela Boden alive! Kanske...kanske inte? Får se!

Nu blev det ändrade planer...får besök av en kompis på 10 minuter och vi ska väl se film! :) Skönt med lite sällskap nu efter omständigheterna (åskan)! Haha!

Skriver mer om morgondagen imorgon!

Pusss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0