Elin hjärtar Mats!


Idag var jag på stan och åt födelsedagslunch med Lovisa, Veronica och Tilda för Lovisa fyllde 20 år! ;D Grattis igen!

Jag känner några andra som också fyller år idag, grattis Mommis som blir 57 år och kusin Melwin som blir 8 år! :)

Köpte en present till mommo på stan så jag hoppas att hon blir glad! Sen ringde de från jobbet och frågade om jag kunde jobba kväll idag...så jag for hem så jag skulle hinna mysa lite med min älskling innan jag började jobba.

*Jobb 16:30 - 21:30
*Hem, åt middag!
*Tv med finaste
*Dushade osv.

Och nu ligger jag i sängen och ska sova alldeles snart!
Imorgon kommer min mommo och moffa till Boden så då blir det nog att åka hem till mamma och dem på middag!
Jag och Mats lånar nog bilen till Luleå imorgon och shoppar lite också!

NU SKA JAG SOVA! :)

Puss nattinatt!



2007 tror jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0