Hejhej!



Nu är det längesedan jag gjorde en update igen!
Satans...blir så less på mig själv!

Min blogg är ful igen också...men den ska fixas snart och då kommer jag säkert få mer lust att blogga. :)

Har väl inte hänt så himla mycket de senaste dagarna. Vill hitta på någonting roligt!

Mats åker till Umeå imorgon med Rickard. Dem ska hälsa på Tobias så jag blir "ensam" hela helgen :/ Har ju såklart Kerstin, Berit och fiskarna. Saknar mina vovvisar, Nikita och Ginna...funderar på att ta hit dem och se ifall de går ihop med kissen. Hoppas! Sen saknar jag min ödla, Bärtil också (ja hans namn stavas med Ä) får se när han får flytta hit. Men som tur är så har jag ju Sandra också! Vi ska gosa hela helgen! :)

Nu ska jag gå och lägga mig i sängen snart... men först ska ni få veta vad som står på min önskelista detta år.

Jag önskar mig:

* En systemkamera (fortfarande)
* PENGAR!!!
* Parfymen "Wood"
* Escada parfym
* Klätterställning till Kerstin
* En ny stekpanna
* En stooooor soffa!
* Presentkort hos frisören (färga min riktiga hårfärg och göra slingor)
* Hemmagjorda vantar & mössa
* Nya byråer (?) till hallen från IKEA (dem vi har nu suger!)
* Två stora fiskar :) De vi har nu är så småa så att de knappt syns i det stora akvariet.
* Att någon kan komma och skruva upp hatthyllan och hyllan till tossin :) Måste ha en slagborr
för att kunna göra det själv!




(bild från google)

Japp, så är det! Nu ska jag slänga mig i sängen med Kerstin!

Puss och nattinatt!

EN ANNAN SAK SOM ÄR JÄVLIGT CHILL! Laura Bird kommer snart till Sverige/Boden! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0